Akupunktur.jpg
ZONECOLLEGE

Siden skolens grundlæggelse i 1985 har vi uddannet professionelle behandlere.
Vi udbyder komplette uddannelser der tager alternativ behandling til nye niveauer, i samspil med den vestlige verdens uundværlige viden inden for lægevidenskaben. Vores høje undervisningsniveau sikrer at samtlige af vore færdiguddannede behandlere, kan stå på egne ben og hjælpe mennesker med at få et godt helbred.

Vælger du en uddannelse hos os, får du ydermere kompetencer til at starte selvstændig virksomhed og du bliver en del af et større behandler netværk, med rig mulighed for sparring og erfaringsudveksling.

Zonecollege Danmark & Nordisk Akupunkturuddannelse er i 2023 blevet slået sammen.

Vi står stærkt og vi går ikke på kompromis med kvaliteten.

På Zonecollege Danmark kan du tage den professionelle Kraniosakral uddannelse. Formålet med uddannelsen er at give terapeuten en alsidig og grundlæggende viden, både fysisk og psykisk samt at kunne arbejde professionelt med kraniosakralterapi på baggrund af stor praktisk erfaring.

KONTAKT OS

DIN BESKED ER INDSENDT.
Vi vender tilbage hurtigst muligt.

Håndværkerbyen 30, 2670 Greve

Mail. info@zcdskole.dk Tlf. 2440 4018